Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Вівторок, 26.11.2024, 02:18 Вітаю Вас Гість
Каталог статей
У категорії матеріалів: 3 Показано матеріалів: 1-3 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Позначення, що приводяться на карті: 1 - Т респ (місце респауна Т на початку раунду) 2 - Яма 3 - Вежа 4 - Кухня 5 - Мостина 6 - Довжина 7 - Нижні килими 8 - Верхні килими 9 - Балкон/окна 10 - Мідл 11 - Малий мідл 12 - Великі піски 13 - Бомбплейс А (плант А) 14 - Малі Піски 15 - Бібліотека 16 - Зелень 17 - СТ респ (місце респауна СТ на початку раунду) 18 - Відросток/рукав 19 - Кахель 20 - Бомбплейс В (плант В) 21 - Дуга Приклади основних позицій для дефенса (СТ) Як ви, напевно, вже атака на малий плант в основному проходить лише з однієї зони - дуги, тоді як атака на бомбплейс А можлива відразу з трьох напрямів - з вікон, килимів, а також мідла, при цьому якщо дефенс намагається обороняти великою плант в закриту, то мідл розділяється ще на два напрями - малий мідл і зелень. Варіантипозицій СТ на бомбплейсе В: 1 - позиція, що Часто зустрічається, при грі гравця на малому планте з awp. Стоячи на кахлі, СТ проглядає Т, що намагаються вийти на дугу. У разі промаху, як правило, гравець йде убік респа СТ або ж глибше на малий плант, наприклад до відростка. 2 - Позиція для досвідчених гравців з високим рівнем ськілла. Позиція сильно флешится гранатами і вимагає від гравця хорошої реакції, зате саме звідси часто робляться мінус три і більш при спробі Т всією командою забігти на малий плант. 3 - Зручна позиція у відростку, звідки можна не стрілятися зі всіма забігаючими Т одночасно, а методично відстрілювати що забігають з кахлю на малий плант. Бажано, щоб при цьому ваш напарник стежив за тим, щоб ніхто з тих, що атакують не зайшов в |
Передмова
Так склалося, що в нашому коханому ру-нете неможливо знайти тямущої статті по темі стрибків на скелі карти de_nuke. Ну що ж Спробуємо заповнити цей пропуск. Стрибок 1 На мій погляд, техніка стрибка на ближню скелю простіша для розуміння, тому з неї і почнемо. 1. Встрибуємо на забір (думаю з цим проблем не повинно виникнути). На заборі потрібно розташовуватися уздовж нижнього краю ската, неважно в якій його частини; 2. Тиснемо +forward - біжимо уздовж забору; 3. На краю забору: +jump+duck - одночасно різко натискуємо і відразу ж цю справу відпускаємо; 4. В повітрі: +moveright (+forward НЕ відпускаємо), мишу повертаємо управо і вгору; 5. Деремося по скелі продовжуємо тримати палець на кнопці +forward (: 6. Відчуваємо себе fisker'ом.
|
Карта сs_assault:
1) при наполегливому розстрілі антени на машині ментів, вона вибухає і при цьому, камери усередині машини перестають працювати. 2) для того, щоб злізти з моста на карниз біля головного входу гаража і не ушкодитися, досить залесть на край моста, сісти і повзти до падіння. 3) якщо стати під балконом в гаражі, біля червоного ящика і дивитися на стекла в профіль, і кинути в них гранатою, то вона відлетить ой як далеко.
|
|
|
|
|
|